קידום אתרים בקריית גת

קידום אתרים בקריית גת

קריית גת היא עיר הנמצאת 40 ק"מ צפונית לבאר שבע ומונה כ- 60,000 תושבים. בעיר יש פארק תעשייה ומעל 9 מרכזי מסחר. כשאנחנו עוסקים בקידום של עסק מקומי,  מומלץ להשתמש בביטוי מפתח מקומי, אפילו עד רמת השכונה, כדי להציג למשתמש תוצאות רלוונטיות, גם אם התוצאה לא תהיה בין הראשונות בגוגל. חשוב גם למצוא אינדקס ולהוסיף את האתר אליו, או ליצור שיתוף פעולה עם אתר שקשור לתחום בו האתר עוסק, כדי לחזק את התנועה לאתר ואת הדירוג של גוגל.

מחקר תנועה באתר ומחקר מתחרים

מעבר להתמקדות בהזרמת תנועה לתוך האתר, חשוב לחקור ולהבין אילו פעולות המשתמשים עושים בתוך האתר ולהגדיר, בהתאם לטיב העסק וציפיית בעל העסק, אילו פעולות אנחנו רוצים לעודד את המשתמשים לעשות בתוך האתר. בנוסף, כשאנחנו עוסקים בקידום אתרים בקריית גת, עיר מסחר עשירה, כדי לבלוט בה עלינו לעשות מחקר מתחרים ולהבין לאיזה כיוון בעל העסק רוצה לקחת את העסק שלו, במילים אחרות, איך הוא רוצה לבלוט בהשוואה למתחרים.

קידום עסק מקומי בקריית גת

על מנת לקדם עסק מקומי בקריית גת נרצה לפתוח לו כרטיס עסק בגוגל העסק שלי. ברגע שנפתח כרטיס עסק לפי המיקום שלנו והכתובת שלנו בקריית גת שאנשים חפשו מוצר באזור שלנו יש סיכוי טוב שנעלה בחיפושים המקומיים. למשל אם נרשום "מסעדה בקריית גת" רוב הסיכויים שיעלו לכם המסעדות שממוקמות בביג ומדורגות גבוה. על מנת שנצליח לקדם את העסק שלנו כמו שצריך יש למלא פרטים מדויקים בכרטיס העסק של גוגל שיכלול את תחום עיסוקנו הראשי וקטגוריות משנה. לדוגמא מפעל לברזל בקריית גת, המפעל ירשום את שם העסק בציון ברזל ובתתי נושאים הוא יוכל לרשום משהו בסגנון הנ"ל "ברזל לעסקים", "ברזל לקבלנים", "קנייה ומכירה של ברזל" וכן הלאה.

מה הקשר בין הנגשת אתרים לקריית גת?

לאחרונה עירית קריית גת קראה לעסקים להנגיש את בית העסק. הנגשת בית עסק בישראל כוללת הנגשת אתר אינטרנט. מעבר לכך שהנגשת אתרים עוזרת לנו מאוד בקידום אתרים אורגני מכיוון שאנו נותנים שמות לתמונה ותיאור, ובכך מקלים גם על מנוע החיפוש גוגל לזהות את תוכן האתר, אנו חושפים את האתר שלנו גם לבעלי מוגבלויות כאלו ואחרות.

עסקים עצמאיים בקריית גת

נכון ל1.4.21 ישנים בקריית גת 2147 בעלי עסקים שהם 5.4% מהאוכלוסייה.

לעומת זאת ישנם מעל 23,000 שכירים אשר צורכים מוצרים מאותם בעלי עסקים בקריית גת. לכן, חשוב מאוד לבצע קידום אתרים אורגני מקומי בקריית גת ולהגיע לאלפי תושבים עם המוצר שלנו.

איך להוציא את העסק מקריית גת?

בשנת 2021, בעלי עסקים רבים הבינו שבמידה והם לא יעשו קידום באינטרנט העסק שלהם מת, פשוטו כמשמעו. לדוגמא חנות צעצועים בקריית גת שהייתה מוכרת צעצועים בקריית גת, וסגרה את הדלת למשך יותר משנה, בעל העסק הבין שהוא יכול למכור את המוצרים בכל הארץ באמצעות משלוחים מקריית גת לכל מקום. ואם תפליגו בדמיון, אתם יכולים לשלוח כל מוצר מקריית גת לכל מקום בעולם. לכן, אם יש לכם עסק בקריית גת, שמוכר מוצר מסויים שהוא לא שירות מקומי בלבד-כדאי לכם לשווק את העסק בכל הארץ.

איך מתחילים לקדם עסק בקריית גת?

על מנת לקדם עסק בקריית גת, נצטרך מס' דברים:

  • מפה בגוגל מפות(גוגל מיי ביזנס)/ דירוגים בגוגל מפות
  • אתר אינטרנט מזמין/ אתר אינטרנט מתאים לנייד
  • קישורים חיצוניים ופנימיים
  • בלוג (+מחקר מילות מפתח)

סיכום קידום אתרים בקריית גת

לסיכום, אם יש לנו עסק "רגיל" בקריית גת, כמו בית קפה, מסעדה, חנות בגדים, כמובן שנזדקק לשירות של קידום אתרים וקידום עסקים מקומי. אולי אפילו קידום מחוץ לקריית גת. לעומת זאת, אם יש לנו מותג ייחודי בקריית גת. לדוגמא בית מלון, לא בטוח שנצטרך קידום אתרים בכלל, מכיוון שאנו היחידים שיש להם בית מלון בקריית גת. ניתן לשווק את העסק במס' אופנים:

  • קידום בפייסבוק
  • קידום באינסטרגם
  • קידום בגוגל
  • שיווק פה לאוזן
  • פליירים- כשאנו אישית לא משתמשים בשירות זה ומתנגדים נחרצות לזיהום הסביבתי שהוא עושה.
  • עיתונות מקומית
  • אירועי יחסי ציבור לתושבי קריית גת.
Facebook
LinkedIn

רוצה גם ? צור איתנו קשר

[metform form_id="137"]
הזמינו קידום מקומי
מעבר לבלוג
קידום אתרים בירושלים
דילוג לתוכן