קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן

בוודאי שמתם לב שכאשר אתם מחפשים משהו בגוגל, התוצאות אשר מתקבלות בגין החיפוש שלכם, מתחלקות לפי תוצאות ממונות ותוצאות אורגניות. מה הכוונה? התוצאות הממומנות הן תוצאות כל הקלקה עליהם תחייב את בעל העסק בסכום כספי כלשהו אשר נקבע מראש. מי גובה את הסכום הכספי הנדרש בגין כמות ההקלקות על המודעה של בעל העסק? גוגל. כלומר, התוצאות הממומנות אשר מופיעות ראשונות, הן תוצאות שגוגל מעלה במיקום זה, תמורת תשלום על כל הקלקה. סוג התוצאות השניות המופיעות בדף החיפוש בהתאם לשאילתה שהוקלדה בשורת החיפוש הן: תוצאות אורגניות. כלומר: התוצאות הרלוונטיות ביותר בהתאם למילת החיפוש שהוקלדה מבחינת גוגל. כיום באמצעות תהליך קידום אורגני לאתר, ניתן להביא אותו למצב שגוגל מזהה אותו כרלוונטי בעת חיפוש רלוונטי של גולש ומעלה אותו בין תוצאות החיפוש הראשונות באמצעות פעולות שונות.

קידום אורגני

כל בעל עסק אשר מעוניין לשווק ולפרסם את עצמו באינטרנט, פונה לאיש מקצוע העוסק בבניית אתרים, על מנת שיבנה לו אתר איכותי. לאחר מכן, על אותו בעל העסק לפנות למקדם אתרים העוסק בתחום קידום אתרים מקצועי, שיקדם את האתר שלו בגוגל בשיטה האורגנית או בשיטה הממומנת. המטרה היא בסופו של דבר להביא את האתר של העסק לחשיפה גבוהה וכן, להביא את הגולשים לכדי ביצוע פעולה כלשהי באתר העסקי כגון: השארת פרטים, יצירת קשר ועוד. קידום אורגני לאתר הוא קידום אשר לוקח זמן. עבור קידום אורגני איכותי יש צורך לבחור במקדם אתרים מקצועי ומנוסה בתחום שיטת השיווק הקידום הזו, על מנת שהיא אכן תממש את יעודה ומטרותיה.

גוגל אדוורדס- קידום ממומן

על מנת לקדם אתר בצורה ממומנת, יש צורך להשתמש בממשק הפרסום של גוגל אדוורדס.  מדובר בפלטפורמה חזקה ומובילה לצורך פרסום באינטרנט, בשל העובדה שהיא מאפשרת לפרסם באופן ספציפי לגולשים אשר מחפשים את המוצרים או השירותים של העסק. פרסום ממומן הוא פרסום המתבצע בצורה ממוקדת ולכן, יש סיכוי גבוה יותר שבשל קידום ממומן, העסק יבחר על ידי קהל יעד פוטנציאלי גדול יותר. הקידום הממומן מהווה כיום את מקור הרווח העיקרי של חברת גוגל וזאת בשל העובדה שלא מעט עסקים, חברות, ארגונים ואנשים פרטיים, מכירים בערך הקידום הממומן.

כיצד מתבצע קידום ממומן

לפני הקמה של קמפיין קידום אתרים ממומן בגוגל, יש צורך לחשוב על מילות המפתח הרלוונטיות שבאמצעות חיפוש באמצעותן המודעה תופיע. קיימת חשיבות לבחירת מילות מפתח רלוונטיות ומממוקדות אשר יענו על מטרתן ולא יובילו את העסק לבזבוז תקציב מיותר על הקלקות ללא ביצוע פעולה כלשהי על ידי הגולש שהקליק. המודעות הממומנות אשר יופיעו בגוגל, יקשרו את המקליקים עליהן אל האתר של העסק ואמורים להוביל את הגולש להשאיר את הפרטים שלו או ליצור קשר באופן כלשהו עם העסק. לאחר שבונים את הקמפיין, יש צורך לעבור על הסטטיסטיקות של הקמפיין באופן שוטף וקבוע ולשים דגש על מילות המפתח הכי רווחיות שהגדרתם לקמפיין. בהתאם לכך, יש צורך להוריד את מילות המפתח של היו רווחיות בקמפיין

קידום אתרים ממומן ביוטיוב

גוגל מאפשרת לפרסם מודעות טקסט ותמונה גם ביוטיוב, צמוד לסרטונים ספציפיים או באמצעות יצירת סרטון משלכם. ניתן לפרסם את הסרטונים בצורה ממומנת רק עבור גולשים אשר ביקרו באתר שלכם, על מנת להגדיל את יחס ההמרה שלכם ואת כמות הפניות אליכם. חשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר הן לצורך יצירת קמפיין ממומן בגוגל והן לצורך יצירת קמפיין ממומן ביוטיוב

כיצד בוחרים אנשי מקצוע לצורך קידום ממומן

אם חשבתם שקידום ממומן הוא דבר שניתן לבצע באופן עצמאי, כדאי מאוד שתחשבו על כך חשוב. על מנת לנצל בצורה הטובה ביותר את התקציב הרלוונטי עבור קידום ממומן בגוגל, חשוב מאוד לבחור באיש מקצוע או חברה אשר עוסקים בתחום קידום ממומן בגוגל באופן מקצועי ומנוסה. אנשי מקצוע מעין אלו, ידעו כיצד ליצור קמפיין מוצלח בגוגל, אשר מכיל בו מודעה בעלת מילות מפתח מתאימות ואפקטיביות. כמו כן, חשוב מאוד שאותם אנשי מקצוע ידעו כיצד לבצע תהליך אופטימיזציה לקמפיין, על מנת לייעל אותו בכל שלב ושלב. בטרם תבחרו את אנשי המקצוע עבור קידום ממומן, כדאי שתחפשו מידע אודות אנשי מקצוע מומלצים באינטרנט.

Facebook
LinkedIn

רוצה גם ? צור איתנו קשר

דילוג לתוכן