קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן

הקדמה

אחת הדרכים היעילות להנגיש את בית העסק או החברה שלכם בדרך מקוונת לגולשים ולקוחות פוטנציאליים, הינה באמצעות קידום אתרים. בדרך זו, אתם מבצעים מיפוי לקוחות רלוונטיים, כך שאתם מציעים להם את מה שהם מחפשים. כך בעצם, ניתן להגדיל באופן משמעותי את הסיכויים למכור. ניתן למצוא שני סוגים של קידום, האחד הינו קידום אורגני והשני הוא קידום אתרים ממומן. באמצעות הקידום הממומן, אתם מציגים פרסומות בשמכם מעל תוצאות החיפוש הטבעיות {האורגניות} שקשורות אליכם. אמנם תשלמו יותר על צורת קידום זו, אך האתר שלכם יקודם מהר יותר בתוצאות החיפוש של גוגל ויגיע לעמודים הראשונים מהר יותר ולאורך זמן.

המודעה של בעל האתר, אשר מקדם באופן ממומן , תופיע בדפים המתאימים בתוכן שלהם ובהקשר למילות החיפוש במנועים השונים ברשת. בעל האתר יוכל לראות שהאתר שלו יותר מפוקס וכך, קהל היעד שלו יהיה רחב בהרבה יותר מאשר בקידום האורגני. לגוגל ישנה שיטה לקידום אתרים באמצעות קידום אתרים ממומן דרך רשתות החיפוש, כך שבכל פעם שאחד הגולשים יקליק על מילות חיפוש שקשורות לתחום בו בעל האתר עוסק או לעסק מסוים שנמצא בבעלותו, הסיכוי שעסק או תחום מסוים , הוא בעצם הסיכוי שהעסק של אותו בעל אתר יופיע הוא רב. יש לציין כי בעל האתר הממומן, לא ישלם עבור המודעה, אלא אם כן הגולשים הקליקו עליה והגיעו אליו באמצעותה {PPC-PAY PER CLICK} בעל האתר הממומן, הוא זה שיחליט כמה הוא מעוניין לשלם, על פי התקציב העומד לרשותו.

האופציות העומדות בפנינו בקידום אתרים ממומן

 ניתן למצוא כמה אפשרויות לגבי קידום אתרים ממומן, מדובר על תחום העוסק בפרסומות. יש לציין כי המושג "ממומן" עשוי לגרום לנו למעט בלבול, היות וגם עבור קידום אתרים אורגני יש לשלם. היתרון בקידום הממומן, שזוהי בעצם שיטת קידום שמסייעת לנו באמצעות קיצור דרך להגיע מהר יותר לדפים הראשונים במנוע החיפוש גוגל ואילו בקידום אתרים האורגני, יש להמתין כמה חודשים עד שנוכל לראות תוצאות. היתרון הרב של קידום ממומן הוא שאנו מעלים פרסומות לאתר ומתחילים כבר לראות את התוצאות.

ישנם בעלי עסק, אשר באמצעות חברת קידום אתרים, שבאמצעותה הם מקדמים את האתר שלהם, תייעץ להם בהתחלה לפרסם את האתר ולקדם אותו באמצעות הקידום הממומן ולאחר מכן שהאתר כבר נמצא בעמודים הראשונים, כבר ניתן יהיה לעבור לקידום האורגני. של האתר. יש לעבוד עם חברת קידום אתרים איכותית, אשר מכירה היטב ומעודכנת בחוקים של גוגל שמדי זמן קצר משתנים וכן חברות מקצועיות לקידום אתרים שיש להן וותק רב שנים, מכירות היטב את האסטרטגיות השונות לקידום ממומן יעיל ומנצח.

איך קובעים את המחיר בקידום אתרים ממומן?

 יש לציין כי קידום אתרים ממומן, מורכב משני גורמים שמרכיבים את מחירו, האחד הינו המחיר למשל, אם שכרתם חברה חיצונית שתקדם לכם את האתר באופן ממומן, אז אותה חברה תגבה את המחיר על פי שעת העבודה או  retainer. הגורם השני, הינו מחיר עלות הביטויים שבחרתם ואתם מעוניינים להשתמש בהם במודעה  כלומר: "מחיר עבור הקלקה" מה שנקרא בשפה המקצועית PPC.  ככל שהמיר עבור הקלקה יעלה, כך בהתאם, תעלה גם ההוצאה שלכם בהעלאת המודעה. במילים אחרות, ככל שתבחרו ביטוי שיש עליו  יותר קליקים, כך התשלום על המודעה יפחת וזה מה שיגדיל את הרווח שלכם כבעלי האתר.

יש לציין, כי קיימים ביטויים שקוראים יותר לפעולת הגולשים ויש כאלה שפחות. עבודה זו של קידום ממומן, מצריכה הרבה ידע, חשיבה אסטרטגית נכונה וידע שיווקי ברשת, כך שאם בחרתם לקדם את האתר שלכם באמצעות קידום אתרים ממומן, כך תגדילו יותר את כמות החשיפה ללקוחות הפוטנציאליים.

Facebook
LinkedIn

רוצה גם ? צור איתנו קשר

דילוג לתוכן