בעלי מלון/ אכסניה/ דירות נופש להשכרה?

גם לכם נמאס לשלם את העמלות הגבוהות של-booking ו-Airbnb?? מקומכם איתנו!

"ערן פיקסר" מספקת שירותי קידום ובניית אתרים לעסקים רבים בארץ ובעולם.

ביניהם מלון פאלמס אילת , ועוד גדולים רבים אחרים.

קידום ותכונותיו :
יש לציין כי ע"י קידום נכון של אתר הנופש שלכם, דרך בניית אתר הזמנות חזק,

שיווק ברשתות החברתיות וקידום במנועי החיפוש, יגדיל משמעותית את כמות הלקוחות וייחשף לקהל רחב יותר של לקוחות פוטנציאליים רבים.

כל זאת מבלי להיות תלויים בפלטפורמות ההזמנה השונות והמתחרים הרבים.

חשיבות בניית אתר אינטרנט.

בניית אתר תדמית/ בניית אתר הזמנות לאתר הנופש המיועד תיעשה לאחר חקר שוק מעמיק ובהתאם לטרנדים השולטים בתחום התיירות והמלונאות .

כמו כן יש לבנות את האתר תוך שימת דגש לאופי אתר הנופש שלכם, לייחודיות שבו, ללוקיישן שלו, לאטרקציות התיירותיות שסביבו וכמובן  לשירותים הייחודיים שאתר הנופש שלכם מציע.

כל זאת ע"י שיתוף פעולה מלא עם בעל אתר הנופש ושיקוף ממחיש ומזמן לקהל הלקוחות.

פעולות מקדימות ומקדמות.
בטרם יציאת הלקוחות לחופשה הרי שהם מחפשים ב google אתרי נופש רבים וכך מקבלים את הרושם הראשוני שלהם על אתרי הנופש הרבים.

היתרון בבניית אתר אינטרנט ייחודי לאתר הנופש שלך אשר יקודם באופן אוטומטי באמצעות הטמעת מילות מפתח רלוונטיות עבורו ובנוסף ע"י קידום אורגני וממומן, מאפשר חשיפה רחבה יותר של אתר הנופש בgoogle, ומכוון את הלקוח ישירות אל אתר האינטרנט של אתר הנופש.

הרי שזו תוצאה שלא תתקבל בשום פלטפורמת הזמנות כזאת או אחרת.

בבניית אתר אינטרנט לאתר נופש נשים דגש רב על העיצוב הגרפי, החדרת תוכן תדמיתי ושיווקי, הטמעת מילות מפתח אשר יקדמו את העסק בצורה היעילה ביותר ועל התאמת אתר האינטרנט למכשירי הטכנולוגיה הניידים באמצעות בניית ממשק משתמש שתעניק חוויה לגולשים באתר האינטרנט שלך.

כמו כן, קידום אתר האינטרנט של בית הנופש המיועד יעשה בדרכים רבות ובעבודה יומיומית לשיפור נראות אתר האינטרנט, אופטימיזציה ושיפור מתמיד של מיקומו בתוצאות החיפוש בכלל הערוצים ובעיקר בgoogle.


תועלת השיווק ברשתות החברתיות.
כלי הכרחי חשוב מאוד לצורך שיווק אתר נופש בישראל ובעולם בכלל מתבצע לרוב על ידי שיווק אינטנסיבי בכלל הרשתות החברתיות!

ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות יבוצע ע"י התאמתו לקהל יעד פוטנציאלי נרחב ובעזרת פרסומים שיווקיים על מבצעים/ הגרלות/ מועדי חגים ומועדים מיוחדים ועל ידי עדכונים שוטפים של הדף ברשת החברתית.

כמו כן באמצעות מעקב צמוד לאחר חשיפת התכנים והפידבק של הגולשים נבצע שימור ושיפור מתמיד על התוכן התדמיתי והשיווקי של בית המלון.

מה במאמר?

דילוג לתוכן