ייעוץ עסקי ושיווקי באילת

ייעוץ עסקי ושיווקי באילת

ייעוץ עסקי ושיווקי באילת

חברת פיקסר מציעה שירותי ייעוץ עסקי באילת (לעסקים אינטרנטיים בלבד ), אשר תכליתו שיפור התוצאות העסקיות ומקסום הפוטנציאל העסקי המצוי בכל עסק באינטרנט. מגוון רחב של פתרונות באינטרנט, ניהוליים, ארגוניים ואסטרטגים הנשענים על שנים של ניסיון ניהולי ושילוב של עולם האינטרנט, ניהול פרויקטים עשירים בעולם העסקים, יחד עם היכרות מעמיקה עם ייעוץ ודיווח שוטף לדרג ניהולי בכיר הכולל בעלים של בתי מלון, בעלים של עסקים עם מחזור מחירות של עד 250 מיליון בשנה.

ייעוץ שווקי לעסקי תיירות באילת

העיר אילתהיא ללא עוררין עיר הנופש של מדינת ישראלהיא מציעה מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות לחופשה בים האדום. תושבי אילת הם שמניעים את העסקים בעיר. מדובר בעסקים מכל קשת התחומיםהחל בבתי מלאכה המסורתייםדרך פירמות של רואי חשבוןעורכי דין, 
נדל״ן, תעשיית המזון ופנאי.. לעסקים באילת יש צורת התנהלות שונה ממרכז הארץ ומאוד עונתית.

יש הרבה חברות קידום למה פיקסר ?

חברת פיקסר מתמחה בייעוץ שיווקי לעסקים אינטרנטיים בכל הארץ אך ממוקמת בעיר אילת, החברה מעסיקה באופן ישיר 8 עובדים ובאופן עקיף עוד 12 עובדים המפוזרים בעולם, יש לנו קשרים בענף קידום האתרים seo עם חברות מרוסיה, ארצות הברית, קנדה, אסטוניה ועוד  ומציעה שירותי ליווי עסקי בתחומים מגוונים, כגון: ייעוץ וליווי בהקמת עסק אינטרנטי חדש, ייעוץ פיננסי וניהולי לעסקים ומיזמים טכנולוגים בלבד, כתיבת תוכניתי עסקית לעסקים אינטרנטיים, ייעוץ בשיווק ומכירות, ייעוץ ארגוני ואסטרטגי, ייעוץ תפעולי, הדרכת מנהלים וצוות עובדים מתוך מטרה לסייע בפיתוח וקידום העסק שיווק העסק והטמעתו ברשת האינטרנט.

פיקסר פתרונות אינטרנט , מלווה את העסק לכל אורך הדרך ובאמצעות כלים ייחודיים וצוות עובדים מקצועי היא תורמת להצלחת העסק ומהווה חלק בלתי נפרד מההישגים באמצעות מעורבות, שותפות ואחריות. ערכי החברה, שירותיה המקצועיים והליווי הצמוד תורמים להצלחת העסק.

הבראת עסקים / אתרים

עולם העסקים  והאינטרנט הוא עולם נוקשה, קשוח ונטול רחמים, לא תמיד פשוט להצליח, לשגשג ואפילו רק לשרוד, גם מי שהינו בעל ידע, הבנה וניסיון רב בעולם העסקים הותיק לא בטוח ימצא את עצמו בעולם הפרסום החדש, האינטרנט הוא הפלייר של היום, אי אפשר להתעלם מההכנסה של העסק דרך הרשת ועוד יותר אי אפשר להתעלם אם אתם לא שם יש לכם כסף על הרצפה בוודאות . לכן ישנם לא מעט מקרים בהם עסקים נקלעים לקשיים ובעלי העסק, המנהלים ועובדיהם הם אלה שנאלצים להתמודד עם התוצאות הנלוות. בזכות שירות מקצועי של הבראת עסקים שניתן ע״י גורם מקצועי, יש סיכוי טוב יותר שהעסק שלכם ינצל ויחזור לפעילות תקינה.

הבראת עסקים – הקדמת תרופה למכה

המצב במשק בשנה האחרונה 2021, הביא לכך שיותר ויותר עסקים מגיעים למצב בו הם נקלעים לקשיים, העשויים להוביל לקריסת העסק ולסגירתו. בעלי עסקים אלו, ניצבים כל יום מול דילמה קשה עבורם, האם להפסיק את פעילות העסק בנקודת הזמן הנוכחית, על מנת שלא להגדיל את חובות העסק ולהגיע להסדרי חוב עם כל הנושים או שמא להזרים הון פרטי נוסף לעסק או להגדיל את האשראי הבנקאי, ולנסות להפעיל את העסק לתקופה נוספת, מתוך תקווה כי המשך הפעילות השוטפת יביא לכיסוי הגירעונות ולרווח תפעולי בעתיד. לעיתים דילמה זו אינה קיימת כלל, היות ואין עוד אפשרות לאותו בעל עסק להזרים הון עצמי נוסף או לקבל אשראי נוסף.

פעמים רבות ניתן לספק פתרון ובעקבותיו לשנות את המצב לטובה, במקרים מסוימים זה עשוי לקחת תקופה ארוכה ובאחרים קצרה יותר, סיוע מקצועי זה נקרא הבראת עסקים ומטרתו היא לבנות תכנית מותאמת אישית לאותו עסק או לאותה חברה תכנית הכוללת שינויים, פעולות, הליכים, בחירות והחלטות שייסעו לעסק לקום על רגליו ולשוב לאיתנו – כל זה באמצעות תוכניתי שיווק ממוקדת ויעילה.

תכנית הבראת עסקים

על מנת לייצר תכנית להבראת העסק יש קודם כל לאבחן ולנתח את המצב הקיים על היבטיו השונים – הכנסות והוצאות, דו”חות כספיים, כוח אדם ולקוחות, מלאי ומכירות, אסטרטגיות שיווקיות וכדומה, כמובן שככל שצעד זה יעשה מוקדם יותר כך יגדלו סיכויי ההצלחה של תכנית ההבראה.

לאחר שנעשה אבחון מקצועי ניתן לעשות את הצעדים הבאים והם קבלת ייעוץ, בניית תכנית הבראה לעסק ויישום ראוי שלה. חשוב ביותר לפנות לחברה מקצועית המתמחה בשיקום והבראת עסקים, אבחון, הערכה, ייעוץ ותכנון. רצוי מאוד לבחור במי שמאחוריו שנים ארוכות של ניסיון ואחוזי הצלחה גבוהים בתחום, שמבין את הצרכים, הרצונות והיעדים של העסק וידע כיצד לפעול.

אם אתה בעל עסק או חברה בע״מ, החווה קשיים עסקיים אל תמתין לרגע האחרון והתחילו בהקדם לטפל בבעיות לפני שיהיה מאוחר מידי. אנו מציעים לכם ייעוץ עסקי ממוקד ואפקטיבי שיסייע לכם לצאת מהמשבר ולחזור לפעילות מלאה. תהליך הייעוץ העסקי מתחיל בהצגת תהליך העבודה, היכרות עם צוות העובדים ותפקידם, ניתוח דוחות ונתונים, בדיקת השוק/תחרות וחיפוש אחר נקודות התורפה שיש לחזק במידי. זה תהליך שלוקח זמן, אך אנו משוכנעים שמהר מאד תוכלו לראות את התוצאות בשטח.

מחפשים אחר יועץ עסקי ושיווקי המתמחה בייעוץ לבעלי עסקים וחברות, בבניית תכניות הבראת עסקים מותאמות? הנכם מוזמנים לפנות לחברת פיקסר ולקבל את הסיוע לו אתם נזקקים. ערן פיקסר עם שנים ארוכות של ניסיון ואחוזי הצלחה גבוהים בתחום הבראת עסקים.

Facebook
LinkedIn

רוצה גם ? צור איתנו קשר

דילוג לתוכן