הנגשת אתרי אינטרנט באילת

למה אתר נגיש באילת?

אין ספק, כי מאחורי ביקורם של רבים בעסק שלך עמדה לפניה הצצה לאתר האינטרנט שלך.

כמו שכולנו יודעים, אתר אינטרנט מקצועי, נח ומרשים, הוא סוד הצלחה בכל המדובר בביקור לקוחות בעסק באילת, ועל יד הנגשת אתרי אינטרנט באילת, גם מבקרים באתר האינטרנט, בעלי מוגבלות, יוכלו להפוך ללקוחות רבים וטובים, בביקורם הקרוב באילת.

נרצה או לא, כחלק מן החוקים החדשים במדינת ישראל, הופיע בשנה האחרונה חוק חדש בעניין, בשם:"הנגשת אתרים לבעלי מוגבלויות". אם נעיין בשורות הקטנות של החוק הזה כאן, נקבל שורה של הוראות תיכנותיות ברורות לשדרוג אתר האינטרנט של העסק שלנו,

תכלס, מה זה אומר לי "הנגשת אתר"?

הנגשת אתרי אינטרנט מתבססת על שורות הוראות למתכנת האתר, שייתנו כלים לבעל מוגבלות בביקור באתר.

קחו דוגמא לעוור שיש לו תוכנה שהופכת את צג אתר הדיגיטלי שלכם לכתב קריא לעוורים, הלא הוא כתב ה'ברייל', לעוור,  תוכנות אלו הן  הקלה כבירה לעוור בחיבור לעולם העלום שסביבו, אבל, רק אם האתר אכן מונגש לתוכנה הזו.

כן. אנו משתדלים לתת לבעלי לקויות שונות כמה שיותר מרחב נח ונעים להסרת המוגבלויות המקשות את חייהם, וכאשר כמה פעילים חברתיים אכפתיים, הצליחו להעביר בכנסת ישראל את  חוק "הנגשת אתרי לבעלי מוגבלויות, ממשלת ישראל ועיריית אילת אוכפות את החוק החשוב הזה.

מסתבר שעם הנגשת אתרי אינטרנט באילת נקבל, לא רק לקוחות נוספים אלא גן רישיון עסק. בעיריית אילת הגיעו למסקנה כי אכיפת חוק נגישות אתרים תתבצע כחלק ממתן רישיון לעסק. כך, שאם נרצה לקבל רישיון לעסק – נקבל גם את שדרוג  אתר האינטרנט שלנו, כחלק מן הפעולות הנדרשות לקבלת רישיון עסק, בהתאם לכללים שנקבעו.

תוכלו לקרוא עוד על הנגשת אתרים במאמר שלי על הנגשת אתרים בישראל

עבור הנגשת אתרי אינטרנט באילת, כמו לכל דבר חשוב , אנו חיבים לקבל שרות מקצועי, איכותי ומבין בכללים, בטיפים, בחוקים ובפרטים הקטנים   ל הנגשת אתרי אינטרנט באילת במקצועיות וביעילות.

בפגישה איתי, תקבלו יעוץ כנה, שרות מוקפד וכמובן,  אישור אתר אינטרנט מונגש כחוק עבור מתן רישיון העסק.

עוד מידע? אני כאן לכל שאלה 0522126366

מה במאמר?

דילוג לתוכן