כיצד כותבים תוכן לאתר אינטרנט

כיצד כותבים תוכן לאתר אינטרנט

כיצד כותבים תוכן לאתר אינטרנט

אם יש לכם אתר אינטרנט שעוסק בשירות או במוצר פופולארי – אתם בוודאי יודעים כי בעולם תחרותי, קשה יותר לקדם את האתר שלכם ולהפוך אותו למקודם בצורה טובה בגוגל.

עם זאת באמצעות תוכן טוב ונכון, תוכלו לקדם את האתר שלכם: בין אם מדובר באתר מסחרי, חנות מקוונות או אתר תדמית.

אז איך כותבים תוכן לאתר אינטרנט בצורה טובה? כמה טיפים בהמשך:

בעולם אינטרנטי תחרותי גולשים נהנים מאינספור מקורות מידע שונים ומגוונים, כאשר ממקורות מידע אלה אותם גולשים מגיעים אל אתרי האינטרנט שהם רוצים לקבל מידע אודותיהם. אז כיצד כותבים נכון?

מחקר מילות מפתח – אחת הדרכים הידועות והנכונות להתחיל לכתוב תוכן לאתר היא באמצעות מחקר מילות מפתח. מחקר זה שנעשה בדרך כלל על ידי מקדמי אתרים, אך יכול להיעשות גם על ידיכם עם התוכנה הנכונה למחקר מסוג זה. המחקר הוא זה שינחה אתכם במילות המפתח הנכונות לתחום שלכם, והוא זה שבזכותו תוכלו למקד את המילים באתר כך שהחיפוש הממוקד של הגולש יפנה אותו לאתרכם. בנוסף מחקר מילות מפתח יעזור לכם להבין בכמה אחוזים של המילים יש להכניס לתוכן שאתם מפיצים באתר, וזאת מבלי שגוגל יזהה את התכנים שלכם כספאם.

הכנסת ביטויי זנב ארוךביטויי זנב ארוך הוא חלק חשוב בכתיבת תוכן לאתר.  כתיבת מאמרים ותכנים באתר באמצעות ביטויים מתבססים  על ביטויים אשר להן שלוש מילות מפתח ויותר. לדוגמא: אם תרצו לקדם מספרה לכלות בתל אביב, תוכלו לכתוב מאמרים בנושא מספרה בתל אביב לכלות.  תוך הכנסת הביטויים המתאימים. במאמרים שיש להם ביטויי זנב ארוך אפשר להתמקד יותר במילות החיפוש, לכתוב טקסטים איכותיים וממוקדים יותר, ולהתמודד מול המתחרים בצורה טובה יותר בתהליך של קידום בגוגל.

תיאורי מוצר בצורה –במידה ואתם רוצים לקדם אתר מסחרי, חשוב שתקפידו בתיאורי המוצרים שלכם. וודאו כי המילים שבאמצעותן אתם מתארים את המוצר הן נכונות בקטגוריות המתאימות תוך שאתם מכניסים מילות חיפוש מתאימות.

הפכו את האתר שלכם למעניין  – חשוב שהאתר שלכם יהיה מעניין ואינפורמטיבי. צרו עניין באתר והזינו אותו כל הזמן בתכנים מעניינים. חשוב שתצרו שפה אחידה, תוך תיאורי מוצר מעניינים, וזרימה לאורך כל האתר שתניע את הגולשים להמשיך לשוטט באתר שלכם.

בנוסף, וודאו כי כל התוכן שלכם באתר כתוב בצורה מקצועית ולאחר מכן בצעו עריכה לשונית על התוכן כדי שהתוכן יהיה מוגש לגולש ללא טעויות.

 

Facebook
LinkedIn

רוצה גם ? צור איתנו קשר

דילוג לתוכן