גוגל מיי ביזנס – קידום עסק בחינם

רוצים שהעסק שלכם יבלוט במנוע החיפוש גוגל ?

רוצה להיות בראש העמוד גם ללא מימון או קידום אורגני? היום זה אפשרי, ובחינם!
'גוגל לעסק שלי', אם לא הכרתם את הכלי עזר שיעשה חסד עם העסק שלכם, הגיע הזמן שתכירו.
אז מה זה בעצם?
'גוגל מיי ביזנס' – הוא בעצם כלי עזר שגוגל מציע לחשיפת עסקים מקומיים, כלומר ניתן לפרסם בתי עסק מקומיים בחינם, ללא צורך באתר עסקי וללא צורך בקידום אורגני. מדובר על חשיפה עפ"י חיפוש מקומי בלבד!
איך זה עובד אתם שואלים?

קבלו דוגמא…

נגיד ואתם מקלידים בשורת החיפוש 'בניית אתרים באילת', ראו אלו תוצאות קיבלנו

רוב התוצאות שנחשפו בפנינו הציעו את 'ערן פיקסר'.

אנחנו יכולים לראות פרטים רבים על בית העסק, כגון: מיקום העסק במפה, תמונות של העסק, שעות פעילות , מס' טלפון, ביקורות ועוד….

גם אם לבית העסק הנ"ל לא היה אתר עסקי ולא היה קידום אורגני/ממומן, כאשר הוא נרשם ל 'גוגל העסק שלי' והכניס את כל פרטי העסק, הוא יועמד בראש עמוד החיפוש.

גם אתם רוצים להירשם ל 'גוגל לעסק שלי'?

ככה תעשו את זה…

ראשית, חשוב לבדוק שלא תהיה כפילות ברישום, במידה ונרשמתם בעבר תצטרכו רק לאמת שכל הפרטים המופיעים שם עדכניים.

בין אם נרשמתם בעבר ובין אם אתם רוצים להירשם, היכנסו לעמוד הראשי של 'גוגל לעסק שלי'

להרשמה, לחצו על 'לרישום פרטי העסק' לאחר מכן הזינו את כל הנתונים הרלוונטים על בית העסק (כתובת, טלפון, שעות פעילות, תמונות, מיקום במפה וכ'ו..)

לאחר שהזנתם את כל הפרטים, תצטרכו לאמת בדרך כלשהיא שתבחרו שזה אכן בית העסק שלכם.

מיד לאחר האימות ישלח לכם לדוא"ל הודעה שתוך 20 יום בערך תקבלו מגוגל קוד אימות, אותו תוכלו להזין בפרופיל העסק ולהפעיל אותו.

כמה נק' חשובות לתשומת ליבכם:

1.אל תחסכו בפרטים על בית העסק שלכם – כתבו מס' טלפון לפניות וכתובת מדוייקת, כאשר אתם מחסירים פרטים, גוגל יתייחס אליכם כעסק לא אמין.

2.עדכון פרטים – בין אם שיניתם את ימי הפעילות של העסק, שיניתם את מתכונת השעות בחגים או שיצאתם לפגרה חשוב מאוד לעדכן בפרופיל את הפרטים. על מנת לא להטעות את קהל הלקוחות שלכם וגרוע מכך, כדי לא לספוג ביקורת שלילית על בית העסק.

3.הוסיפו תמונות של העסק לפרופיל שלכם, דבר זה מחזק את אמון הלקוחות בבית העסק.

4.בקשו מלקוחות לכתוב חוות דעת חיובית עליכם, דבר זה יחזק את המוניטין שלכם ויציג אתכם באור חיובי כאשר יבחנו אתכם בהשוואה לעסקים מתחרים.

דבר נוסף ש'גוגל מיי ביזנס' מאפשר, הוא העלאת תמונות ופוסטים, שתאפשר לכם להודיע על מבצעים, פרסום הודעות ואירועים ועוד…

מלבד כל הדברים שהזכרנו, ישנה גם אפשרות לתקשר עם לקוחות בלשונית 'שאלות ותשובות'. שם תוכלו לענות על שאלות שהשאירו לכם, ולספק מידע נוסף ללקוחות. מענה על השאלות מציג את החברה כנותני שירות חיובי.

אנו מציעים לכם, להוריד את אפליקציה 'גוגל לעסק שלי' שתאפשר לכם נגישות לפרופיל העסק ללא הגבלה. ואפשרות לעדכן פרטים נוספים בקלות ובמהירות.

לסיכום, 'גוגל מיי ביזנס' הוא כלי עזר מדהים לבתי עסקים בחיפוש מקומי, יש לו יתרונות רבים כמוזכר לעיל והוא מאפשר חשיפה לאנשים הנמצאים בקרבת מקום.

מה במאמר?

דילוג לתוכן