קידום אתר אורגני- מה זה ?

קידום אתר אורגני- מה זה ?

הקדמה

קידום אורגני או בשמו הנפוץ בחו"ל SEO, הוא תהליך מתמשך אשר מטרתו היא לשפר את הדירוג של אתר אינטרנט אשר מתבצע בו תהליך זהו, בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. מכיוון שמרבית הגולשים כיום משתמשים במנוע חיפוש גוגל בכדי לחפש מידע, מוצרים, עסקים או כל דבר אחר, הרי שכל עסק שיש לו אתר חייב להבטיח שהאתר שלו יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, בעת חיפוש רלוונטי של גולשים. כיצד עושים זאת? תהליך קידום אורגני בגוגל מהווה את אחת מהדרכים הטובות והיעילות ביותר עבור מימוש מטרה זו.

קידום אורגני בגוגל- במה בעצם מדובר

כל עסק יודע שהכלי החזק ביותר לשיווק ופרסום עסקים כיום הוא האינטרנט ולכן, על מנת להיות נוכח באינטרנט, בשלב הראשון עליו לפנות לאיש מקצוע העוסק בתחום בניית אתרים באופן מקצועי ולשכור את שירותיו לצורך בניית אתר איכותי לעסק. אתר אינטרנט הוא דבר חשוב מאוד ובסיסי, אך כמובן שלא די בו על מנת שהעסק יפורסם. בכדי שיגיעו גולשים לאתר ויתוודעו אל כל מה שהוא מציע בו, יש צורך לקדם אותו בגוגל. גוגל היא חברה עסקית לכל דבר ואותה החברה מעוניינת לספק ללקוחות שלה, שהם: כולנו, את חווית השימוש האולטימטיבית. בכדי לעמוד במשימה זו, גוגל פיתחה במהלך השנים אלגוריתמים שונים שבאמצעותם נקבעות תוצאות החיפוש וסדר התוצאות לכל שאלה שגולש שואל. על מנת שאתר אינטרנט יתאים להגדרות הסריקה של גוגל, עליו לדבר בשפה שגוגל מבין. כיצד עושים זאת? מעבירים את האתר תהליך הקרוי: "אופטימיזציה למנועי חיפוש". יש צורך בביצוע של מספר פעולות באתר, על מנת שהוא יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות של גוגל בעת חיפוש רלוונטי.

כיצד מקדמים באופן אורגני אתר אינטרנט

האלגוריתם של גוגל מזהה בעצם קודים ולכן, שורות הקוד של האתר המרכיבות את התמונות באתר, הטקסים באתר, הוידאו באתר ועוד, צריכות להתאים לאלגוריתם של גוגל. בכדי לעשות זאת יש לנקוט בכמה פעולות: ראשית, יש להקפיד על שימוש נכון בתגית Title ותגית Description באתר. שנית, יש צורך להשתמש בתגי כותרות בטקסים באתר ובעמודים השונים שבאתר, מלבד זאת חשוב מאוד להקפיד על בניית היררכיה נכונה בין דפי האתר, על תוכן איכותי באתר עצמו, על מהירות האתר, על קישורים נכנסים מאתרים אחרים אל האתר שלכם, על התאמתו של האתר למובייל ועוד. מכיוון כיום ישנם לא מעט אתרי אינטרנט וכולם רוצים להופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בעת חיפוש רלוונטי, הרי שאם אתם רוצים שגוגל יבחר באתר שלכם על פני האתרים האחרים המתחרים לכם, עליכם לנקוט בכל פעולות הקידום האורגני הנכונות והמתאימות באופן שוטף.

כיצד מקפידים על קידום אורגני איכותי של אתר אינטרנט

מכיוון שאדם שאין לו ידע בתחום קידום אתרים מקצועי לרבות קידום אורגני, לא באמת ידע כיצד לקדם את האתר שלו באופן אורגני, חשוב מאוד לפנות לאנשי מקצוע מנוסים בתחום הקידום האורגני לצורך קידום אתר האינטרנט בצורה הטובה ביותר. קידום אורגני איכותי יכלול בו תוכן מקורי באתר האינטרנט שלכם, אשר מעניק ערך לגולש וכתוב בצורה ברורה וקריאה, עיצוב מקורי של האתר אשר מביא לידי ביטוי את הייחוד שלכם, את כל העניין של חווית משתמש באתר שלכם, כלומר: כל מה שמשפיע על גולשים אשר נכנסים לאתר שלכם להמשיך לגלוש בו ולחפש את מבוקשם ואף למצוא אותו באופן קל, פשוט ונוח, במקום לפנות ולחפש באתרים אחרים בשל חוסר התמצאות באתר או מכל סיבה אחרת, באתר מאובטח, במהירות הטעינה של האתר ועוד.

לבחור בטובים ביותר עבור קידום אתרים אורגני

כאמור, לא לכולנו יש את הידע הנדרש לצורך קידום אתר באופן אורגני. יתרה מזאת, קידום אורגני הוא תהליך מתמשך והוא לא נגמר תוך חודש או חודשיים. גם אם מצליחים באמצעות קידום אורגני להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בעת חיפוש רלוונטי, צריך להמשיך ולקדם את האתר באופן אורגני על מנת לשמר את המקום הזה. לכן, חשוב שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום קידום אתרים אורגני, לצורך קידום האתר שלכם. בטרם תבחרו באנשי המקצוע הנכונים, בדקו איזה עבודות קידום אורגני הם ביצעו והאם היו להם תוצאות.

Facebook
LinkedIn

רוצה גם ? צור איתנו קשר

דילוג לתוכן