קידום אתרים באילת – איך עושים את זה נכון?

איזה עסקים אפשר לקדם באילת ?

באילת ישנם עסקים רבים הפועלים לנתינת שירותים מגוונים לתושבי העיר ולמבקריה ובפרט בתחום התיירות.
כל בעל עסק יודע שכיום הזירה המרכזית של תחרות בתי העסק, מתקיימת בעולם הדיגיטלי ובמדיה.
כל עסק בעיר אילת חייב אתר אטרקטיבי ומושך וזה עוד לפניי שנדבר על שיטות הקידום השונות.

איזה אתר לבנות ?

כאשר בונים אתר אנו ממליצים לכם על פלטפורמת ה'וורדפרס', מלבד זאת שהיא הפלטפורמה המובילה כיום בתחום היא מאפשרת גישה קלה ומהירה לבעל העסק כאשר הוא מעניין לעדכן את תוכן האתר ללא תלות בגורם חיצוני.
לאחר שבניתם אתר אטרקטיבי ומושך המאופיין בהתאם לבית העסק שלכם, זה הזמן לקדם אותו!

מה יעזור לי קידום באילת ?

קידום אתרים באילת או בניית אתר לקידום תעזור לעסק שלכם להיות בולטים באינטרנט מעל התחרים באותה נישה, ניתן לבצע קידום אתרים אורגני באילת או קידום אתרים ממומן, קידום אתר אורגני יתבצע באמצעות תוכן באתר ומחוץ לאתר.  

מה שונה קידום עסק באילת מאשר בשאר הארץ

השוני העיקרי בקידום עסק באילת הוא האופי העסקי של העיר אילת, עיר תיירות שמשבר הקורנה פגעה בה קשות אך היא העיר הראשונה שהתחילה לעבוד בישראל, הזמנות האון לין בעיר אילת עלו בשנת 2021 ב 82 אחוזים. מספר גדול של עסקים התחיל לשווק את העסק שלהם באינטרנט ורצה להגיע גם לתושבי העיר ולא רק לתיירים שמגיעים לעיר. 

למה להרבה עסקים באילת אין אתר אינטרנט ?

הרבה עסקים באילת נמצאים במוקדי תיירות עיקריים בעיר, למשל קניון מול היום באילת, מרכז תיירות ( למי שלא אילתי זה ממוקם איפה שהפאבים ), עסקים אלו נהנו ונהנים מההמון שפוקד את העיר ומחפש מקום מפלט במזגים וכו', 2021 שינתה את כללי המשחק והאינטרנט נהיה שחקן מרכזי וכלי שיווק עיקרי בעסק שלנו במיוחד בערי נופש כגון העיר שלנו

האם אילת מיושנת מבחינת טכנולוגיה ?

בקצרה מאוד כן, אילת עיר נופש והעיר הדרומית בישראל לטוב ולרע ( אני לא אובייקטיבי – מרכז החיים שלי כאן ) אבל אני עושה קידום עסקים בישראל ובעולם מהמשרדים שלנו במרכז שלום. אז למרות שלפעמים קצת קשה מבחינת הטכנולוגיה וחוסר באנשי מקצוע, אבל האינטרנט פתר לנו את זה כבר בשנות ה 2000 אין ספק ש 2021 האיצה את התהליך.  

האם יש מע"מ על בניית אתר? או קידום אתר?

באילת אין מע"מ על בניית אתר אינטרנט או קידום אתר אינטרנט, לכן קל לנו לעבוד עם לקוחות מכל העולם, חברתנו מחזיקה פטור ממע"מ ארצי מרשות המיסים בישראל.

אילת 2020 צילום רחפן ערן פיקסר

מה במאמר?

דילוג לתוכן