ייעוץ עסקי באילת

ייעוץ עסקי באילת

שירותי ייעוץ עסקי באילת

חברת פיקסר מציעה , ייעוץ שיווקי ועסקי אשר תכליתו שיפור התוצאות העסקיות ומקסום הפוטנציאל העסקי המצוי בכל עסק. מגוון רחב של פתרונות כלכליים, ניהוליים, ארגוניים ואסטרטגים הנשענים על שנים של ניסיון ניהולי, פיננסי עשיר בעסקים, יחד עם היכרות מעמיקה עם ייעוץ ודיווח שוטף לדרג ניהולי בכיר.

שירותי ייעוץ שיווקי באילת

העיר אילתהיא ללא עוררין עיר הנופש של מדינת ישראלהיא מציעה מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות לחופשה בים האדום. תושבי אילת הם שמניעים את העסקים בעיר הדרומית ביותר בישראל, מדובר במגוון גדול של עסקים החל מבתי מלון, חברות בניית אתרים, חברות קידום אתרים, מסעדות, בתי קפה, אטרקציות תיירותיות ועסקים שעובדים מהבית  

קידום עסקים באילת

ערן פיקסר מתמחה בקידום עסקים באילת, ואחת חברות קידום אתרים הוותיקות בעיר אילת. פיקסר בנו אתרים וקידמו עסקים רבים מאילת ומחוץ לאילת. חלק מהעסקים שקידמנו והקמפיין שהקצנו בעיר אילת, קידום ארצי לאפליקציית קניון מול הים, קידום אורגני לקניון, קידום עולמי וארצי לפארק תמנע, קידום ארצי לבית מלון בטאבה, 102 רדיו, עיתון ערב ערב ועד 300 לקוחות בישראל ובעולם משנת 2015

הקשר בין ייעוץ עסקי באילת לקידום עסקים באילת ?

בשנים האחרונות המון עסקים התחילו להשקיע משאבים גדולים ברשת האינטרנט, החל מבניית אתר ל קידום אתרים ממומן אוקידום אתרים אורגני . באילת יש חשיבות רבה לקידום אתרים אורגני מקומי וארצי, למשל שלקוח פוטנציאלי שלנו יושב בבית שלו בצפון ומחפש חופשה באילת או מסעדה באילת חשוב לנו לעלות ראשונים בתוצאות החיפוש האורגני וברוב המקרים נרצה גם תנועה ממומנת.

קידום אתרים באילת - באמצעות חברה אילתית

קידום אתרים באילת היא משימה לא פשוטה במיוחד שמדובר בקידום עסק גדול או קידום בית מלון . יש לקחת בחשבון את צורת הקידום שנרצה אני ממליץ באילת לשלב בין קידום אתרים ממומן לקידום אתרים אורגני ( אחד יביא הכנסה מידית ואחד לימים) ישנם עסקים שיקדמו גם ברשתות החברתיות וברשתות משלימות. ויש עסקים שיעדיפו רק קידום בגוגל מכיוון שיש המון מבקרים באילת שמחפשים בגוגל ונרצה שהפרסום הממומן שלנו יעלה להם. 

Facebook
LinkedIn

רוצה גם ? צור איתנו קשר

דילוג לתוכן