מהו הסוד של מילות המפתח

מהו הסוד של מילות המפתח

הקדמה

כולנו יודעים שהכנסת מילות מפתח בתוכן בהתאם לאפיון האתר הוא המשפיע העיקרי לקידום האתר במנעי החיפוש. כאשר כל האתר מאופיין במילות מפתח ממוקדות ובאופן רציף, מילות המפתח יקדמו את האתר לשירות שהוא מציע והוא ידורג במקום גבוה יותר בגוגל בעת החיפוש של הגולשים.  
במאמר זה נציג לפניכם כלים שיסייעו לכם במציאת מילות מפתח פופולאריות המתאימות לאתרכם ולשירות אותו אותם מציעים.

Google Keyword Planner

לאחר שתכניסו את מילות המפתח הבסיסיות של אתרם תוכלו לחקור במערכת הנ"ל את הסטטיסטיקה של כל מילה, מה הנפיצות שלה בקרב הגולשים, מס' החיפושים של מילים אלו בממוצע, הצעות נוספות למילות חיפוש דומות ועוד.

SEOStack Keyword Tool

זהו תוסף של גוגל כרום, ניתן למצוא בו מילות חיפוש פופולאריות ממס' מנועי חיפוש מרכזיים כמו גוגל, בינג, יאהו ועוד..
ניתן לקבל עד 400 הצעות של מילות מפתח וביטויים סמוכים למילת המפתח שתכניסו למאגר החיפוש.

Google Trends

כלי זה מציע סטטיסטיקה רחבה של חיפוש מילות מפתח שהוקלדו בטווח שנים רחב, מהחל משנת 2004 ועד היום. כך תוכלו לבדוק מה מילות המפתח הפופולאריות ביותר באופן גלובלי.
כמו כן, תוכלו לבדוק באופן פרטני מה הן מילות המפתח הנפוצות בהתאם למדינה ולתקופה שאתם מתמקדים בה.

סיכום

חשוב מאוד לא להיתקע סביב מילות מפתח בודדות, שכן הדבר מקטין את הקידום של אתרכם.
לדוגמא, אם יש לכם עסק של נדל"ן בשרון, רצוי שלא תאפיינו את האתר רק במילות מפתח של "נדל"ן" ו"תיווך" אלא הוסיפו מילות מפתח נוספות כגון: "דירות להשכרה", "נכסים למכירה", "תיווך בשרון" וכ'ו…
כמו כן, אל תמנעו מביטויים של 'זנב ארוך' כלומר חיבור של כמה מילות מפתח כמו "מכירת דירות ונכסים בשרון". ביטויים אלו יסייעו לכם במציאת קהל איכותי יותר וממוקד יותר בדרישותיו.הכלים הנזכרים לעי"ל יסייעו לכם במחקר עבור מילות מפתח נפוצות ובקידום אתרכם ברשת

Facebook
LinkedIn

רוצה גם ? צור איתנו קשר

דילוג לתוכן