איך להתחיל לבנות אתר אינטרנט באילת ?

איך להתחיל לבנות אתר אינטרנט באילת ?

איך להתחיל לבנות אתר

אתר אינטרנט, הינו ללא ספק כלי שיווקי רב עוצמה במיוחד בעיר תיירות כמו אילת. כל עסק שמעוניין למקסם את המכירות שלו חייב כי יהיה לו אתר אינטרנטי שיהיה נוח מבחינת הממשק למשתמש. ישנן מגוון רב של אפשרויות אם מכירה באתר {E-commerce}, שיווק, פרסום יצירת קשר עם לקוחות, פרסום מבצעים ועוד. על מנת להבין איך לבנות אתר, קיימים כמה שלבים כמו למשל השלב הראשון של תכנון ע"י הלקוח. כדאי לחשוב תחילה, אילו אתרים אהובים עליכם  ברשת, מה מצאתם בהם שכה משך אתכם לבחור אתר מסוג מסוים על פני אתר אחר? אילו פרטים הייתם מעוניינים שיהיו אצלכם באתר? מי קהל היעד שלכם לקוחות מאילת או מבקרים שפוקדים את העיר בעונה או שכולם וכן הלאה. ההתמקדות הראשונית צריכה להיות בפונקציות של האתר ולא רק במראה העיצובי שלו למשל אם הייתם מעוניינים כי האתר יהיה בעל תוכן בלבד, אם תהיו מעוניינים לשלב בו בלוג או פורום, אם הייתם מעוניינים למכור את המוצרים שלכם דרך האתר ועוד.

עוד לפני שתחליטו לגשת לחברה שבונה אתרים, כדאי כי כבר יהיה לכם איזה שהוא רעיון מגובש לגבי האתר שבו אתם מעוניינים. על מנת שתהיו ממוקדים יותר והפגישה מול חברת בניית האתרים תהיה  מניבה ומתומצתת תוכלו כבר להציג בפני בונה האתרים, מה הדרישות שלכם לגבי האתר שאתם עתידים לבנות.

ייעוץ מקצועי עם חברת בניית אתרים

 כאשר בונה האתרים יבין מה הדרישות הבסיסיות שלכם לגבי האתר וקהל היעד ,בונה האתרים יעניק לכם ייעוץ ויוכל להראות לכם דוגמאות של אתרים דומים לתחום שלכם. ייעוץ זה, הינו יעיל וחיוני עבורכם כמו למשל אפיון האתר ותכנונו. זה בעצם השלב השני של איך להתחיל לבנות אתר והכוונה היא בחירה מושכלת של חברת בניית אתרים. למשל השלב הבא לאחר בניית האתר תהיה קידומו. חברות שמציעות גם בנייה וגם קידום למשל אלה שיש להם הרבה שנות ניסיון ומוניטין, עשויות להיות הבחירה המנצחת שלכם היות וכל מה שאתם זקוקים עבורו לבנייה וקידום של אתר מנצח, נמצא תחת קורת גג אחת באותה החברה.

בנייה של אתר תיקני הוא הא'-ב' של בנייה וקידום אתרים. ראשית, יש לדעת כי יש לקדם את האתר במנועי החיפוש למשל האם האתר שלכם יעמוד בתקן של W3C ? ואם הוא יכול להתאים לכל הדפדפים? כדאי לברר אם חברת בניית האתרים תוכל לבצע אתר אופטימיזציה למנועי החיפוש תוך כדי בנייתו? כל הפרטים הללו הם חשובים, כך שרק לאחר שבחנתם את כל הפרטים האלה והבנתם כי מדובר על חברת בניית אתרים בעלת סטנדרט גבוה, תוכלו להמשיך הלאה.

בחירת דומיין

בחירת הדומיין זהו גם שלב חשוב בבניית אתר. הדומיין הוא הכתובת שניתן למצוא באמצעותה את האתר שלכם. יש לבחור את הדומיין הנכון, באמצעות שיקולים שיווקיים, כמו קידום האתר. כאשר ישנו דומיין חזק, הוא יכול לגרום לדירוג של האתר שלכם במנועי החיפוש ויש לבחור את הדומיין על פי הקריטריונים הבאים:

  • דומיין וותיק
  • דומיין שיהיה קליט ושיווקי
  • סיומת דומיין שתתאים למטרה. למשל אם החברה עוסקת במסחר בגבולות ישראל יש לבחור סיומת של  co .il
  • יש לבחור דומיין שלא נפסל ע"י גוגל

הגדירו את המטרות והיעדים לאתר

הגדרת המטרות עוזרת לכם להישאר ממוקדים בדרך אל ההצלחה של האתר. בהגדרת המטרות מבדילים בין מטרות כלליות, לבין יעדים הניתנים להגדרה שעל פי הם תימדד ההצלחה של האתר שלכם. יש לשים לב לגבי היעדים שיש להגדיר שעל פיהם תימדד הצלחתו של האתר שתיבנו ותקדמו. גם במידה ואתם מעוניינים באתר שהגולשים יוכלו  לרכוש באמצעותו מוצרים.

ניתן יהיה להגיע ליעדים, כמו למשל השגת כמות לקוחות מסוימת שהחלטתם כי תוך כמה חודשים תוכלו להגדיל מעגל של לפחות 80 או 100 לקוחות.

ובאופן כללי אם אתם גרים בעיר אילת אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ חינם בנושא בניית אתרים או קידום אתרים באינטרנט

אילתים בואו לעבוד עם מקצוענים אילתים בכל הקשור לקידום ובניית אתרים

Facebook
LinkedIn

רוצה גם ? צור איתנו קשר

דילוג לתוכן