כיצד להשיג ביקורות עבור העסק שלך בגוגל מפות ?

למה צריך גוגל מפות ?

מנוע החיפוש משתמש בביקורת כאשר הוא רוצה לדרג בתוצאות החיפוש המקומי, למשל חברה בניית אתרים בעיר מסוימת לדוגמה חברה לבניית אתרים בתל-אביב זוכה להמון ביקורות חיוביות היא תעלה ברוב הזמן ראשונה בעמוד חיפוש המפות של גוגל, בסופו של דבר הרי 89 אחוז מהאנשים משתמשים בגוגל למצוא דברים שהם רוצים אז די חשוב לנו לנהל שם תדמית חיובית, ישנם ביקורות לא רק בגוגל אלה בעוד מקומות באינטרנט, למשל אם נכנס לאתר של איזי נוכל לראות את רוב הביקורת שנאספו עלינו ברשת האינטרנט.

אז איך נשלוט בביקורות גוגל שיש עלינו ברשת ?

  1. תגובות, נשתדל להגיב למדרגים אותנו ברשת גם אם דירגו אותנו לא בחיוב, עדיין נשתדל לענות בחיוב. 
  2. במידה ואורח נהנה אצלנו מאוד אפשר להגיד לו שהוא מוזמן לרשום את ההתרשמות שלו מהעסק שלנו בגולג מפות. 
  3. נעודד אורחים לרשום עלינו ביקורות ברשת בעזרת חומר פרסומי נוסף מחוץ לרשת האינטרנט, למשל כשנשלח להם פיצה אפשר להוסיף על קרטון הפיצה בצורה יפה דרגו אותנו בגוגל עם QR קוד.
  4. ניתן שירות יוצא דופן ללקוחות שלנו והם ממש ירצו לפרגן לנו. 
  5. ענו לגולשים אשר שולחים לכם הודעות בגוגל לעסק שלי, ניתן לפתוח את האופציה לאחר שהבעולות על פרופיל העסק היא שלכם (ניתן לאשר בטלפון או מכתב)מדריך גוגל לעסק שלי  במדריך כאן תוכלו לפתוח לעצמכם מפה בגוגל לעסק שלי.
  6. ניתן לחבר את גוגל לעסק שלי (מפות) למודעות גוגל שלנו שזה מדהים לעסקים שרוצים לפרסם לפי מיקום .
  7. גוגל יודע שדירוג לקוחות מקבלת משמעות אצל הגולשים ובדר"כ זאת השפעה מספר אחת על החלטת הקנייה. 
  8. בקש מלקוחות ותיקים שלך שידרגו אותך, למשל אם אתה בונה אתרים באילת, תבקש מכל מי שלקוח שלך כבר מספר שנים לדרג אותך בגוגל.
  9. פרסם פוסטים בפרופיל העסקי שלך בגוגל זה אפרי, פוסטים יגדילו את החשיפה של הדף שלך בגוגל ורוב הסיכויים את מעורבות הגולשים ואת הדירוגים שלכם לאורך זמן.
  10. ענו על שאלות גולשים שנמצאים בפרופיל שלכם מכיוון שאתם לא יכולים לכבות את האופציה הזאת אז עדיף לענות לכולם.
  11. הגדירו התראות בטלפון הנייד שלכם ותהיו זמינים ללקוחות שהגיעו מגוגל לעסק שלי כך גם תוכלו לענות לביקורות פחות חיוביות בזמן ואולי הלקוח ישנה את דעתו :). 

    בהצלחה  

מה במאמר?

דילוג לתוכן