מכתב המלצה

ניהול יחסי ציבור בישראל

יחסי ציבור בישראל ובעולם, עיקר העשייה בתחום יחסי הציבור היא הפקת תכנים חיובים למותג ולעסק שלכם, חברתנו ניהלה והפיקה מאות קמפיינים של יח"צ לבתי מלון, מסעדות, אטרקציות תיירות, מלונות בכל העולם, מלונות שכוללים קזינו, ובעיקר הגדילה את החשיפה העסקית של לקוחותיה בכל העולם. בשונה מניהול מוניטין ברשת ששם אנו מקדמים אדם מסוים כאן אנו מקדמים מוצר, קידום ויחסי ציבור בישראל ב 2021 זה כבר לא מה שהיה , למה? כי האינטרנט בעידן החדש הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו.

חשיפה תקשורתית ויחסי ציבור - זה לא מה שחשבתם

ערוצי העברת המידע של היום זה לא כמו שהיה לפני מספר שנים, אפילו שהקמנו את פיקסר ב 2016 עדיין היינו עושים שיתופי פעולה לשיווק משולב רדיו, טלוויזיה, פליירים לת"ד ועוד. היום רוב החשיפה שלנו נמצאת באינטרנט וכשאנו עושים יחסי ציבור לעסק שלנו אנו מנסים לפרסם תוכן באתרי חדשות מובילים, בלוגים אורחים וכו' העיקר שהתוכן יהיה מקורי מעניין והגולש יקבל ערך מוסף מהאתר שלנו,, בעזרת תוכן מענין

ניהול סיכונים / שמירה על תדמית חיובית

שימור וניהול התדמית שלנו מראש יעזור לעסק למקם את עצמו גם במנוע החיפוש אבל גם בתודעת הגולש, אם ננהל תדמית חיוביות לאורך הזמן שיופיע אזכורים פחות טובים בגוגל הם לא יעלו ישר למקום הראשון בגוגל ( במידה ועשיתם משהוא פלילי שהגיע למאקו, תולעת המשפט או תקדים אז לא מדיוק ) ותצטרכו שירות של ניהול מוניטין ברשת.

כל מאמר או פוסט בפייסבוק הכולל קישור לאתר שלכם יהיה מצוין כמובן שיש יתרון משמעותי לאתרים שמדורגים גבוהה בגוגל

ניתן לפנות ישירות לבעל האתר ולבקש ממנו לפרסם מאמר שכתבתם או איזה מחקר מעניין שעשיתם בנושא, במידה ואתם לא רוצים לעשות זאת בעצמכם ניתן לפנות ל מקדם אתרים שיש לו ניסיון 

כן, אתם יכולים לרכוש מאמרי תוכן גם בישראל היום וכמובן שבאתרים גדולים יותר כמו מעריב, מאקו וכו' אך יתכן שהמחיר יהיה גבוהה משמעותית מאשר תפנו לחברת קידום אתרים כמו שלנו

פרסום מאמרים באתרים הגדולים בישראל

תוכן עניינים

ניהול יחסי ציבור בישראל ובעולם

 בעבר המילה יחסי ציבור זוהתה עם המדיות המסורתיות כדוגמת רדיו טלוויזיה ועיתונות כתובה. היום כאשר אומרים ניהול יחסי ציבור, עולה בראש רשתות חברתיות ומשפיענים. אך מדובר בעולם רחב הרבה יותר. יש הרבה סוגים של יחס ציבור, יחסי ציבור למפורסמים, יחסי ציבור לעסקים, יחסי ציבור לרופאים, למנהיגים ועוד. אנשים העוסקים ביחסי ציבור, מבינים בתחום ועובדים מול כתבים במדיות השונות. אמנם מדובר בתחום בו הקשרים חשובים מאד אך ללא הכשרה מתאימה ויכולות אישיות כדוגמת יצירתיות התפקיד לא ייצלח.

האם יחסי ציבור ושיווק זה אותו דבר?

ניהול יחסי ציבור בישראל ובעולם חייב להיות משיק לתחום השיווק. יחסי ציבור נועדו לקדם עסקים גופים ואנשים. יחסי ציבור נחשבים לזולים יותר מפרסום והם נותן פתרונות דומים ואיכותיים. אם מדובר בלייצר תוכן מועיל או להסיט את האשר מידיעה לא טובה. מדובר באסטרטגיה שדורשת תכנון מהלכים מחושב דבר שמחייב יצירתיות וגמישות מחשבתית. חשוב להבין, יחסי ציבור שמתאימים לארגון לא יתאימו לאיש פוליטי ולהפך. ישנם אנשים שחייבים לתכנן עבורם אסטרטגיית ניהול יחסי ציבור בארץ ובעולם. לא מספיק משהו מקומי גם מחוץ למדינת ישראל התדמית שלהם חשובה.

 למה צריך לתחזק יחסי ציבור?

יחסי ציבור הם חלק מהשיווק והמוניטין של כל גוף ציבורי, ארגון, אדם מפורסם. כמות המידע הזמין וקצב ההתרחשויות המשתנות מרגע לרגע גורמים לצריכת מידע רב. שיח  ברשתות החברתיות יכול להיות מוסת לכיוונים שונים בעד ונגד, תדמית של ארגון יכולה לעלות ולרדת בכל זמן נתון. איש יחסי ציבור טוב ידע לאסוף את המידע התקשורתי לחקור אותו ולשרטט תמונת מצב. מהתמונה שנוצרת מחליטים על אסטרטגיית תגובה מדויקת, באיזו פלטפורמה ובאיזה טיימינג. השיח התקשורתי מאפשר לנצל מצבים להתערבות בנושאים שונים שיכולים להועיל לפירמה לשווק אותה ולחזק מוצר שהיא מוכרת.

 

ניהול יחסי ציבור יעיל מאפשר

א. ליצור תדמית ציבורית חיובית.

ב. ליצור חשיפה תקשורתית חיובית.

ג. לשפר את המוניטין.

ד. לאתר מידע רלוונטי בתקשורת.

ה. להשתמש במידע במקוריות ויצירתיות.

 

איך לבחור משרד ניהול יחסי ציבור מתאים?

התמחות

ישנם משרדים שמתמחים בעסקים גדולים ומותגים וכאלה שעובדים עם אנשים פרטיים. ישנם משרדים שנותנים שירות לנישה אחת, כדוגמת משרד יחסי ציבור לעורכי דין. לכן בתור התחלה יש למפות את הצרכים האישיים לפי כל אדם או ארגון. לאחר מכן יש לבחור את משרד היח"צ המתאים כזה שלא תצטרכו ללמד אותו את תחום העיסוק והמאפיינים המיוחדים של העסק הוא כבר יודע ומכיר היטב.

 

קשרים

אם אתם צריכים יחסי ציבור בינלאומיים חפשו משרד שיתן שירותי יחסי ציבור בישראל ובעולם. מותג ישראלי שפועל גם בחו"ל יכול להנות משירות יחסי ציבור גלובליים ולא לחפש משרד נוסף שייצג אותו במדינה זרה. מרבית המשרדים פועלים בשיתוף פעולה עם משרדים גלובליים דבר שמקל עליהם את ההתנהלות והלמידה של השטח הזר.

 

וותק וניסיון

 

משרדים רבים עובדים עם מתלמדים, אם העסק שלך חשוב לך תבחן היטב מול מי אתה עובד ורצוי שזה יהיה משרד וותיק ומנהל שיווק מנוסה שייתן לך את מיטב ניסיונו והידע שצבר. חשוב שתהיה הרמוניה בין המשרד למקבל השירות שיתוף פעולה מלא הכרחי להצלחת התהליך.

ערן פיקסר פליירים 2020

דילוג לתוכן